Páginas

martes, 4 de octubre de 2011

Posta de sol a Ipanema

L’altre dia, al sortir de la universitat, vaig anar a la platja a gaudir de les últimes hores de sol. Les platges d’Ipanema i de Copacabana són considerades les més famoses de la ciutat i un dels llocs emblemàtics de Río de Janeiro.

Ja havia tingut el plaer d’anar a aquesta platja en diverses ocasions, així que ja coneixia la seva bellesa i vaig anar cap allà a fer un banyet i a relaxar-me una estona. Així doncs, em vaig dirigir cap el ‘Posto 9’ que és la zona de la platja més de moda entre la gent jove i considerat l’espai ‘cool’ i alternatiu de la platja d’Ipanema pels brasilenys.

Platja d'Ipanema

Malgrat el meu coneixement de la platja, encara no havia pogut gaudir de la gran experiència que suposa veure la posta de sol en un marc tant meravellós. La suma de la topografia carioca, el bon ambient i la posta de sol, fan d’aquell precís instant un moment màgic.

Posta de sol a Ipanema emmarcada per la silueta de les montanyes

Repetiré l’experiència, segur.

Nota:
Posto: Lloc de primers auxilis i socorristes. A les platges de Copacabana i d’Ipanema tenen numerats aquests llocs, que estan col·locats cada 750m aproximadament.